Bilde av MyKid Admin

MyKid Backstage

ADMINISTRER ALLE DINE BARNEHAGER

MyKid Backstage gir deg muligheten til å kommunisere på en smidig og effektiv måte ved å bruke funksjonaliteter som blant annet innleggspublisering, digital årsplan, kurs- og aktivitetskalender, påmelding og nyhetsbrev.

ET SMARTERE STYRINGSVERKTØY

Ansvarlige ansatte i kjeden, kommunen, og/eller enheten får relevante statistikker, en smart kalender for føring av aktiviteter, kurser og oppgaver, mulighet til å administrere ressurser og tilganger, samt mulighet til å sende ut og publisere informasjon og nyheter i ønsket omfang.

OVERSIKTLIG STATISTIKK

Med MyKid Backstage blir statistikken om fravær, innlogginger, tillatelser, levering/henting, besøk og SMS-forbruk mye mer oversiktlig og lett til å lagre som excel/pdf fil eller skrive ut. Status i dag viser statistikken relevant til besøk, ansattfravær, barnefravær og vikarer dag for dag.